Jak reklamovat
- V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu: info@mobilpoint.cz
- reklamační protokol (ke stažení zde)
- telefonicky na čísle: +420 606 078 739.
- Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je 24 měsíců u nového zboží a 12 měsíců při použitém.
- Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
- Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
- mechanickým poškozením zboží,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
- neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- běžným opotřebením zboží.
- Reklamace, odstoupení, nebo zásilky nám prosím zasílejte pouze českou poštou
- Telefony nám prosím posílejte odblokované a odheslované