Jak reklamovat

  1. V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících možností:
  2. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  3. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je 24 měsíců u nového zboží a 12 měsíců při použitém.
  4. Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
  5. Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
    • mechanickým poškozením zboží,
    • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
    • neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
    • běžným opotřebením zboží.
  6. Reklamace, odstoupení, nebo zásilky nám prosím zasílejte pouze českou poštou
  7. Telefony nám prosím posílejte odblokované a odheslované